Friday, April 13, 2012

Kejam nye manusia zaman kini..

pagi2 jumaat ni haruslah minda tu kene lah exercise kan..
so seperti rutin hari2 laen blog2 hiburan x ketinggalan di buka dahulu..
kemudian baru lah blog release stress.
bile bukak blog2 macam ni aku notice satu bende..ape tu kan..haha
manusia zaman sekarang kejam sangat kan..hari2 nesti ade je kes rogol lah,
bunuhlah, culik lah dan sebagainye..agak2 nye lah kan ape yang merasuk kat
fikiran dorang sehingga sanggup nak khianati and menyekse mereka yg sesame
manusia..apakah kurang didikan masa kecil atau keinginan dan nafsu menidakkan
halal dan haram...ku pun x faham.. walaupun aku jahil tapi aq berdoa kepadaNya
supaya aku x mengalami nasib serupa..kalu aku kene sape nak bantu parents aku
kan..

aku berharap agar one day aku akan menjadi insan yang diredai olehNya..
masih banyak yang aku perlu belajar agar tidak menjadi umat yang kufur..

ok ciao dulu..haha

p/s: sume kawan2 kebanyakan nye da kawin/nak kawin aq ntah bile lah kan..haha ade ke orang nak.

No comments: