Tuesday, May 29, 2012

bossless..


Tuesday! haha memandangkan aku ni Bossless for few weeks so there's so many thing yang boleh dilakukan..so mari melihat jadual aku yang sangat padat;

0830 
  bertapa
0900
  buat air sambil ditemani Sha
0930  
  buka beautifulnara, other tab metro sebab lambat loading kan, continue buka Oh artis, Rotikaya  
  seterusnya Oh bulan, Sensasi Selebriti (jarang sangat update), da khatam sume ni lepak2 sambil 
  bergosip dengan sape lagi SHA la kan, sambil gosip sambil makan biskut, bankyaknya sambil.
1130 
  Check E-mail kot2 ade inquiry ke kan, kalu ade bookmark important, red flag tapi sampai petang 
  baru  nak reply..hahaha dasar pemalas.
1200 
   Berdiskusi nak makan mane, sambil buka tonton.com tengok endless love. cukup sampai sini petang sambung lagi
1245 
  Jalan2 cari lunch ok..selalunya makan kat kantin bawah je..malas nak keluar nanti nak rebut parking lagi haruslah malas.
1400 
  masuk office wah sungguh punctual sangat, timing tak selalu sama. haha terkadang lewat 10 minute ke kan.
1420 
  buka lah blog2 hiburan kalu ade update ke..then baru buka blog2 pilihan seperti ******** ok 
  dirahsiakan x nak nampak fanatik sangat kan haha
1530
   rakan taulan
1600 
  reply all email and inquiry then buka lah tonton again sampai 1730
1730  
  prepared nak balik

haha padat sangat kan..makanya ain x payahlah keje lagi silalah pergi smabung blajar sana..




3 comments:

tiatyot said...

ngaaaaaaaaaa! sengal! aku dah kena buattttttt ;


Hi Tia,

You are selected to be in the “Get to know me” section for May 2012 HR Bulletin.

Kindly answer the questions below in your own word, and resend it to me (latest by 30th May 2012),

Also include 2 pictures to me.

baru nak bagi hari ini. Pergh soalan semua macamlah aku ni retis! seganlah! suka tengok blog kau hidup!

norain karim said...

haha aku sangat free kan blhlah hidup ...eh hr ko ke suruh buat..haha oklah include aku as ur bff..

tiatyot said...

haha! okies!!!! :)