Thursday, June 28, 2012

HORROR..GILE

hye...& hye...
sometime betul kata orang, tak semua orang penyabar and tak semua orang boleh accept ape yang kite buat..sikap pemandu yang lalai dan juga sikap pemandu yang tak sabar..ok mari kite tackle keseluruhan cerita ini aka my pengalaman last night...horror..

ontheway aku nak pergi tukar pas kat jalan yang gelap and kiri kanan kereta parking so laluan untuk kereta tu memang betul2 limited for 2 car jelah kan..so masa keluar simpang aku slow je sebab nampak ade lampu kereta so mmg 30km/sejam lah kan..haha after aku pastikan takde ape2 so aku  tekan lah pedal minyak..x sampai 50 meter ade kereta yang double park maybe nak ambil penumpang or nak hantar somtin ..aku sure sangat sebab lampu kereta terbukak..so disebabkan kereta aku myvi and die storm/hilux warna hitam and lampu tinggi penglihatan memang sukar lah kan, then shit sikit je lagi aku hampir je nak langgar pntu driver depan..haih mane datang lah kan orang ni bodoh sngat ke sampai pntu belah driver die boleh bukak terkangkang lebar..cikit lagi memang workshop lah tempatnye kan..(ok serik) and as human being kite memang ade tindakkan reflect lah kan plus plak aku mmg terkejut and marah.. wtf sngat..aku hon la xde lah hon yang menganjing gile tu, aku hon courtesy jelah..haha ok ingat end kat sini je..tak okey, mase aku sibuk tuka pas ngan guard yang juga stupid moron..tetibe jer kereta hilux tadi boleh berenti maut punye tanye banyak kali sape yang hon kuat2 tadi...eh mak kite ajar kalu oarang yang tidak dikenali jangan layan..hahaha malah amaran kementerian sumber manusia and gourment pun macam tu jugak..haha aku pun masuk kereta and tekan minyak pegi parking terus..

mase da sampai bilik aku dok pikir je kalau lah orang tu pegi boikot kereta aku macam mane..aku da lah tak amik plat number die..aisehh kang nak report polis macam mane..haha lebey2 sangat..horor okeh..tapi dengan si kering hati macam aku ni..ko nak expect ape...run for your life ain..haha.. menci tao..

so sape yang salah? mstilah driver tu...sape suruh gangster sumore lalai...and aku pun rase bersalah not because hon tu..tapi sbb tak berani face to face wif him...tapi kalu explain pun die akan paham ke..arghhh past is past..

No comments: